ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
از لحظه ای که یک برند در معرض دید مشتریان قرار می گیرد تا زمانی که در حال استفاده از آن برند هستند مراحل بسیار مهمی وجود دارند که می بایست به دقت برروی هرکدام از این مراحل کار شده تا تصویری که از یک برند در ذهن مشتریان نقش می بندد بسیار مطلوب ومشعوف کننده باشد .
ZMOT : Zero moment of truth
این مرحله مهمترین مرحله فرایند می باشد و بیشترین Touch point ها را در این قسمت با مشتریان داریم ودر این مرحله است که تصویری از ما و برند مان در حال شکل گیری در ذهن مشتریان است .در این مرحله Touch point های
1- promise
2- Product
3- Personality
4- Perception
با مشتریان درگیر هستند و در این بین بیشترین و مهمترین سهم را Product دارد .
FMOT: First moment of truth
این مرحله لحظه ای است که مشتری را با محصول درگیر می کنیم .Touch point های این مرحله عبارتند از :
1- Product
2- Place
3- People
SMOT: Second moment of truth
این مرحله برند توسط مشتریان خریداری شده و زمانی است که مشتریان می خواهند از برند ما استفاده نمایند در این مرحله Touch point های درگیر عبارتند از :
1- Performance
2- Product
TMOT: third moment of truth
مرحله نهایی شکل گیری تصویر در ذهن مشتریان در این قسمت است که با عملکرد صحیح در این مرحله می توان از مشتریان برند ، یا مشتریان دوباره ساخت و یا تبلیغ کنندگانی وفادار برای برندمان .Touch point های درگیر در این مرحله عبارتند از :
1-Promise
2- Perception
3- Product