جلسه اول

قبل از آغازبه کار جهت  فرایند بازاریابی ، می بایست از قیمت نهایی محصول یا خدمات کسب و کار خود به طور دقیق اطلاع داشته باشیم و بدانیم که این قیمت در بازار ایجاد انگیزه برای جذب مشتری می نماید؟ در عین اینکه ما را از سود مناسب بهره مند کند ؟ 

 محاسبه قیمت تمام شده یکی از ارکان مهم در سازمانها می باشد ، چون بدین وسیله می توان ضعف در نقاط مختلف فرایندهای سازمان را شناسایی نموده و با تعریف پروژه های بهبود مستمر به اصلاح قیمت تمام شده پرداخت و در نتیجه با کم نمودن قیمت تمام شده محل مانور بیشتری  برای رقابت بهتر در بازار داریم و این یعنی یک مزیت رقابتی .


نظرات 3 + ارسال نظر

جناب سیف زاده

مطالب بسیار خوبی بود لذت بردم

همواره موفق باشید

حسین یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 07:51 http://urco.blogfa.com

مختصر و مفید

ممنون

نغمه دیندار پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 07:50

دوست بسیار خوبم جناب سیف زاده...
مطالبتون بسیار عالی ست ... سپاس بی کران

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.